Daisypath Happy Birthday To Me tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 25 July 2013

Alhamdulillah ;')

Assalamualaikum and peace be upon you.

Ye, tetiba these day rajin online kan. Itu kerana, hari-hari kena hadap lappy siapkan report SIT. Alhamdulillah, siap juga akhirnya selepas re-do entah untuk ke-berapa kali, disebabkan diri sendiri tak puas hati dengan report yang diri sendiri buat. Okay ayat tunggang langgang, maafkan beta. >.<

Letih menghadap lappy, tu yang ayat pun lebur macam besi kena masak dengan suhu mencecah 500degC.
Alhamdulillah, walaupun petang tadi rasa macam nak berbuka puasa dengan report ni sebab sedih tak boleh nak buat page break, tah kenapa tak jadi-jadi, sekarang dah siap. Hopefully esok kalau kena tukar-tukar pun, sesikit sudah lah. tak larat dah, kerja lain semua tertangguh.

Next week insyaAllah UTP SV akan buat 1st visit. Berdebar gak la nak buat presentation kat lecturer yang tak pernah-pernah aku kenal before this.

Okay meh aku share gambar biskut puasa.

gift from CPOC management for Ramadhan. 

Actually dah seminggu dapat biskut ni. And dah selamat dah aku, Along, Kak Ummul, Afrina and Adriana ngap. Kihkihkih. Busy kot. Tu yang tak sempat-sempat nak share gambar ni. Haha. Actually aku hampir-hampir lupa pun nak ambil gambar ni. Tapi bila kena cari gambar events yang host company conduct utk staffs, dtg la idea nk jadikan biskut-biskut ni as model. Thanks to Syazwan sebab tolong ambilkan gambar. Gift ni pun dia yang punya. Aku punya last week lagi da selamat di baham oleh kami berlima. Haha.

Apapun, meh kita review balik ingatan kita kat mana sekarang. Waktu sakit few days back, tak putus-putus berdoa pada Allah supaya cepat sembuh, report tak siap lagi, this week submission. Sekarang dah hilang sakit, lupa dah nak berdoa? Lupa dah nak bersyukur?

Ye, aku ni manusia, cepat lupa. Tapi semoga aku tak lupa untuk terus berdoa setiap saat, di waktu senang dan susah. Semoga aku tak lupa untuk bersyukur, atas ujian, atas kesenangan. Alhamdulillah. Allah Maha Besar. :)

And (remember) when your Lord proclaimed, 'If you are grateful, I will surely increase you (in favor); but if you deny, indeed, My punishment is severe.'  
[14:7] ~Surah Ibrahim, Verse 7 ~


Okay, esok kerja. Tak moh bangun lambat.
Assalamualaikum and peace be upon you.
Take care. ^_^

No comments: