Daisypath Happy Birthday To Me tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 27 September 2012

Alhamdulillah

Assalamualaikum & hai. :)

Alhamdulillah, rumah dah 85% siap kemas. So the rest aku boleh harap kat abang-abang and Inche Bapak untuk settle kan. :D Next week aku tak dapat nak balik rumah. Sebab next week ada Kmbara Sufi X dan seminar apa tah. Lupa dah.

Alhamdulillah, masalah registration subjects untuk semester ni dah settle. Thanks to Puan Hani sebab samggup tolong settle kan cepat sebab aku terdesak sangat nak kan invoice. Tapi aku kena jumpa dengan AHOD ChemEng gak dalam next week sebab pihak registrar letak aku bawah short sem student, bukan naik satu sem. Aku kena sabarkan hati ni dengan masalah tersilap register core aku ni. Risau pun ada gak sekarang ni. Takut-takut kang end up nak graduate nanti, registrar cakap aku tak cukup satu sem. Haru kang.

Alhamdulillah, result final exam sem lepas dah keluar. Walaupun aku masih tak mampu kembalikan kegemilangan zaman diploma dulu (ayat poyo habis), tapi aku bersyukur sangat sebab aku pass semua subjects walaupun last sem tu memang dasyat sangat. Aku rasa dengan keadaan aku yang tak sempat siap soalan, memang satu rezeki dari Allah bila aku pass dengan baik kali ni. Hurm, lecturers UTP ni dasyat jugak when its come to tanda papers ek.. Dalam masa 19 hari dari last paper aku hari tu, hari ni result dah keluar dah. Memang laju mereka tanda paper.

Alhamdulillah, sem baru ni aku mula dengan semangat yang cukup kuat dan segar. Mungkin penangan perasaan gembira sebab dah berpindah dekat negeri yang sama dengan tempat belajar kot. So boleh balik selalu. Haha.

Untuk semua perkara yang berlaku ini, alhamdulillah, terima kasih ya Allah. :D

Till next post,

Assalamualaikum & peace be upon you.

No comments: