Daisypath Happy Birthday To Me tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 25 March 2013

Random#7

[1]

Saat dua jasad berpelukan
berpegangan tangan
tanpa sebarang ikatan
dalam keadaan yang tak halal
bahagia yang terasa hanyalah seketika.

Saat pelukan terungkai
saat genggaman tangan di lepaskan
bahagia pun hilang
hanya gusar yang bersarang.

Adakah bahagia itu akan terus kekal?
Adakah pelukannya, genggaman tangannya, cintanya, kasihnya, hatinya,
akan terus kekal?
Adakah dia akan kekal dimiliki?

[2]
Bahagia ku hilang
di telan gusar.

Aku benci hidup kegusaran, ketakutan
dia, tetap belum ku punya.

Segalanya salah
segalanya dosa dan noda.

Aku perlukan cinta yang tak perlukan gusar
cinta yang sentiasa bahagia
cinta yang tak bergelumang dengan dosa dan noda.

Bukan cinta dia yang buat aku bahagia
tapi cinta yang aku biarkan sepi selama ini yang perlu ku baja.

[3]
Allah ampuni ku Ya Allah
menolak cinta-Mu yang sangat mahal tapi halal, indah dan bahagia.

Tiada gusar kehilangan cinta
tiada takut terlepas kasih
kerana Allah sentiasa mencintaiku.

Ampuni dosa dan noda ku selama ini Ya Allah
berikan aku peluang
untuk menyemai cinta-Mu ini Ya Allah

p/s: Monolog 2 jiwa, di 3 waktu berbeza.

No comments: