Daisypath Happy Birthday To Me tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 16 June 2012

Tak Apa Tak Kesah Tak Peduli Tak Hirau Sama Sekali

Assalamualaikum & hai.

Ternyata aku ini hanya tempat untuk meminta
Ternyata aku ini hanya tempat untuk bercerita
Ternyata aku ini hanya tempat untuk mencari gembira

Dalam satu barisan itu
Hanya aku yang semakin mengecil
Hanya aku yang semakin menyepi
Hanya aku yang semakin meminggir
Hanya aku yang semakin sendiri

Dalam satu kumpulan itu
Pasti aku yang terakhir untuk segala bahagia
Pasti aku yang pertama untuk segala derita
Pasti aku yang perlu memegang semua

Bila aku menyepi
Bila aku sendiri
Bila aku mengecil
Bila aku bawa diri

Aku tahu tak ada siapa peduli
Aku tahu tak ada tempat dalam hati
Aku tahu tak ada yang bertanya kemana pergi

Tak apa
Tak kesah
Tak peduli
Tak hirau sama sekali

Bila mana saja aku diperlukan
Carilah aku disini
Bila mana saja aku diperlukan
Datang saja kemari
Bila mana saja aku diperlukan
Hamburkan saja masalah mu disisi ini

Aku masih senang walaupun
Kelibatku dimata hanya wujud
Saat segala kekeruhan badai melanda hatimu

Tak apa
Tak kesah
Tak peduli
Tak hirau sama sekali

Datang saja kemari
Pasti aku akan tetap ada disini
Selagi Allah masih belum cabut nyawa ini
Selagi Allah masih kasi peluang aku perbaiki diri
Selagi itu aku masih disini

p/s: Just remember that you still have me in your sadness and happiness.. Aku tetap ada walaupun kau mengecil..:)

Assalamualaikum & peace be upon you.

No comments: