Daisypath Happy Birthday To Me tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Blog's Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 17 April 2012

Random#6

Assalamualaikum & hai.

Whenever you don't understand what's happening in your life, you just have to close your eyes, take a deep breath and say, "Oh Allah, I know its Your plan, I put my trust in You."

Kita tak akan rugi bila sentiasa bersangka baik dengan Allah. Sebab dengan bersangka baik pada Allah baru lah kita mampu menjadi hamba-Nya yang sentiasa yakin dan percaya bahawa setiap yang berlaku dalam hidup kita ini, Allah dah aturkan jalan yang lebih indah untuk hari depan. Tak semestinya hari depan tu bermaksud untuk hidup kita di muka bumi ni. Tapi boleh jadi juga di akhirat nanti. Andai hidup di dunia ini banyak ujian nya, aku akan terus belajar istiqamah untuk redha dan tawakal pada Allah, demi mendapatkan pengakhiran yang baik dan indah di akhirat nanti. Kan ujian tu sebenarnya tanda kasih sayang Allah pada kita. Nak kasih sayang Allah kena la kuat dengan ujian-Nya di dunia ni.:)

Assalamualaikum & peace be upon you.

No comments: