Daisypath Happy Birthday To Me tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 30 August 2011

cuma nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri sahaja

assalamualaikum & hi hi..:D

ok, di kesempatan ni, nak ucapkan selamat hari raya Aidilfitri buat korang semua..:) minta maaf untuk semua kesalahan yang telah aku/saya buat, tak kira la yang terzahir or terlindung.. maafkan jugak untuk semua perasaan ke-tidak-puasan hati terhadap entries aku di blog ni..

btw, untuk raya kali ni.. hurm, seriously aku tak rasa macam da raya je.. macam masih dalam mood puasa lagi je sebenarnya.. maybe sebab tak betul-betul hargai bulan ramadhan kot.. sedih la ramadhan da habis.. aku harap, aku dan korang semua akan terus diberi kesempatan untuk bertemu dengan ramadhan tahun hadapan pulak.. insyaAllah..:)

owh ye, family aku akan pulang ke kampung malam nanti.. tapi aku and adik aku akan stay here since aku tak nak balik kampung sebab mood final exam aja yang ada, mood raya tak ada.. huhu.. adik aku lak, next week pon dia exam gak.. ada trial SPM.. since dia nak suruh aku tolong ajar Add Math, so dia pon terpaksa la stay here with me.. kesian dia..

nampaknya selama 4 tahun ni, aku akan rasa tak da erti la raya sebab raya semua bertembung dengan final exam.. sobsobsob ;[

ok itu aja dari aku.. sorry tak da kad ucapan.. tak ada masa nak buat..

assalamualaikum and selamat hari raya aidilfitri buat kornag semua...:D

No comments: