Daisypath Happy Birthday To Me tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 19 May 2014

Akhir Akhir

Assalamualaikum & peace be upon all of you.

Okay, hari ini sebenarnya first lecture day for new semester setelah cuti semester selama 2 weeks. Iya, cuti sem kat UTP for UG dah ditambah kepada 2 minggu, Alhamdulillah. Owh, actually insyaAllah ini lah first day untuk sem terakhir aku di sini. Yeahhh, can't wait to finish my another 4-hectic-months. Dan lepas tu InsyaAllah aku akan start satu lagi fasa dalam hidup; fasa mencari kerja dan membina kerjaya. Jadi, mari kita pergiatkan amalan dan perkukuhkan hubungan dengan Allah. :)

Banyak benda berlegar-legar dalam kepala aku sekarang. Tapi tak banyak pun action yang aku buat untuk settle kan semua benda tu. Sebabnya? MALAS. Apa lah nak jadi. Patut sekeh aja kepala ni. Huhu. Sepatutnya by now aku dah siapkan resume, tapi aku tak tau la apa ke hal nya dengan aku, buka Microsoft Word tu sebarang 5 ke 10 minit sambil terkebil-kebil, lepas tu cari simbol 'X'. ~_~

FYP pun, masih tak dapat-dapat masuk lab. Padahal dah lama apply. Sabar. Sabar. Itu aja la yang mampu aku semat dalam dada setiap hari. Aishh. Harapnya Rabu ni dapat juga la masuk lab. Aku dah risau gila dengan FYP nieh. Wuwuwu.

Result sem lepas alhamdulillah dah keluar. Selain dari result internship, ni result paling okay aku pernah dapat kat UTP ni, tapi sebenarnya kurang dari expectation aku untuk semester lepas la. But its okay, aku optimis untuk dapatkan lebih baik lagi sem ni since this is my very last time pun untuk pulun habis-habisan. So, Go-Go Naquiah!!! Heheh. ^_^

Sekarang aku tengah baca buku 'Life Is An Open Secret - Ramadhan Special'. Saja baca buku ni sekarang sebab nak prepare untuk next Ramadhan tak lama lagi. Kadang-kadang banyak benda yang kita dah kerap ambil mudah ni, perlu di remind semula dalam diri, jadi aku rasa ada keperluannya untuk aku buat persediaan menyambut Ramadhan kali ini. So jom kita sama-sama prepare for the upcoming Ramadhan. :)
Ramadhan pun 40 hari je lagi, brader. *nervous* Haa, ni lah pun Ramadhan last aku kat UTP. Last year tak menyambut ramadhan kat sini sebab intern dah time tu. So tahun ni rasa balik, for the last time as UG student, InsyaAllah. :)

Haaa, thanks juga pada yang wish and kasi hadiah last 2 week. Thanks sebab dah remind aku yang aku ni dah makin muda. :P Haha.

Till next entry, take care. :D
Assalamualaikum & peace be upon you.

P/s: Selamat Jubli Perak buat aku.

No comments: