Daisypath Happy Birthday To Me tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 21 November 2011

12112011

assalamualaikum & halu-halu..:)

12 November baru-baru ni, aku sekeluarga dapat rezeki yang besar dari Allah SWT.. alhamdulillah..:)

rezekinya ialah ahli baru dalam keluarga.. bertambah lagi bilangan generasi kami ye..

btw, sebenarnya itu adalah anak saudara kedua aku.. perempuan jugak.. still belum ada nama lagi.. so panggil baby je la wat masa ni.. hehehe..

~few hours lepas dilahirkan~

~after a week, kena cukur rambut nih~

~"sy da botak.. bluwekkkk"~

~hohoho.. bosau nya mulut awak bukak, masuk angin kang..~
bila tengok ramai sangat orang dapat anak baru, makin aku rasa membuak-buak nak merasa pengalaman yang sama macam mereka.. hurm, even kawan-kawan aku pon ramai dah yang sekarang tengah busy dengan kehidupan berkeluarga.. bila agaknya waktu aku ye..? moga Allah beri seribu kesabaran dan kesediaan fizikal and mental untuk aku menempuh alam tu nanti..:)

insyaAllah..:D

Edited: Namanya Fadlyn Adriana Binti Mohd Fadly. :)

ok, till next post, assalamualaikum & papai..:)

2 comments:

winnie_hairies said...

a'ah..bile la aq nk jd p'ngapt org nih..

Naquiah Umairah said...

amboi.. xsabau benau ye...?