Daisypath Happy Birthday To Me tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 3 January 2015

End of 2014

Assalamualaikum & hi. ^ ^

AMARAN : ENTRY INI MENGANDUNGI TER-LALU BANYAK GAMBAR SEPANJANG HAYAT BLOG INI. SEKIAN~~~~

It's 3rd day of 2015 dah, dear. Ohh mannn (gaya Afrina)..

Tapi cerita tahun lepas masih belum story lagi. Sorry blog coz didn't have enough time to write a nice ayat dalam nieh. As usual, banyak entry sebenarnya, tapi semua di 'save draft' sebab type separuh jalan. Hihi..

So I think I just want to 'tero-bek' few events sepanjang 3 bulan terakhir 2014 lepas.

UTP 14TH CONVOCATION CEREMONY - 19th Oct 2014
Since this is the major event for my own life, so harus wa wajib la paling banyak picture. Kihkihkih.. Kalau rasa annoying mohon tutup awal-awal, nanti termuntah darah, aku gak salah. Sorry awal-awal yer. :)




 



















AMALINA'S WEDDING - 13th Dec 2014

Since aku agak busy jadi runner + mak andam pengantin baru ni, so aku tak sempat ambil banyak gambar. Sedang menanti gambar-gambar ehsan dari camera adik-adik juniors and family and kawan-kawan pengantin aja lah. Haha..




ALANG'S WEDDING - 19th & 20th Dec 2014

Disebabkan seminggu before kenduri Alang ni, aku dah ambil cuti untuk pergi interview, maka terpaksa lah aku ponteng majlis akad Alang. Cuma hari walimah aja aku pergi. Nasib budak kerja part time, gini la.
Dari wedding Along, bawa lah ke wedding Etit, sampai lah ke wedding Alang, 3 kali tu juga lah aku terlepas majlis nikah abang-abang aku.
Satu time diploma, nikahnya time aku tengah mid-term tests, memang melepas la.. Walimah kat belah rumah kami baru aku ada.
Second time baru 5 hari start praktikal, memang tak berani la aku nak apply cuti kan. Bad reputation pulak kang practical tak sampai seminggu nak apply cuti. Haha.
Now disebabkan status aku yang busy mencari kerja, interview punya pasal, burn majlis nikah abang sendiri.
Tinggal Angah je lagi ni, kalau time Angah nanti pun aku miss, memang dasyat betul la kiranya aku ni kan. Huhu.. T_T









Okay, abaikan picture yang last sekali tu. Kihkihkih. Anyway, congratulation to all of us. Haha.

P/S: Mohon tembakan doa untuk aku dapat kerja tetap ASAP ye. I want to start build my career soon. Don't forget doakan juga untuk mangsa banjir dan flight AirAsia sama ye.

Till next post,
Assalamualaikum and peace be upon all of you. ^ ^

No comments: