Daisypath Happy Birthday To Me tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Showing posts with label geli atiey. Show all posts
Showing posts with label geli atiey. Show all posts

Wednesday, 25 January 2012

Iklan Keju Panda

Assalamualaikum & hai..:)

Semalam pagi before subuh aku dah bertolak balik ke UTP, and around 9am aku dah berjaya ambil kunci bilik baru aku. Tahniah la kat aku sebab bilik yang aku booking tak dapat, dah tu diberinya aku rumah level 4 terus. Saja nak suruh aku kurus sikit lepas aku bersusah payah ternak lemak selama 4 bulan lebih ni la kot.

So angkut barang-barang yang maha banyak ke level 4 tu cukup lah untuk mematahkan pinggang aku ni haaa. Tapi dah nak campak ke mana barang tu suma kalau tak di angkat ke atas iya dak? So angkat jugak la. Dalam 15minit, semua barang settle angkat. Ok tutup cerita tak da kena mengena dengan entry ni.

Nak cantik lagi rumah aku ni, majoriti housemates aku ialah minah arab. So secara tak sengaja nya aku terjumpa benda ni kat dalam fridge rumah aku tadi masa nak simpan air.

~sorry le tak cantik sangat, camera murah + lupa nak masukkan software kat dalam lappy~

Nampak je benda ni, terus aku tergelak sensorang then masuk bilik ambil camera (nasib pulak bilik aku betul-betul tepi dapur je so tak da orang perasan pasal hal aku ambil picture kat dalam fridge). Aku syak keju ni mesti 1 of my 'minah arah' housemates punya. Iya lah, da simpannya pon dalam fridge rumah aku. Tak housemates jiran depan rumah pulak kan.:)

Siapa yang yak pernah tengok lagi video iklan Keju Panda yang rage habis tu, ini dia:


So aku harap tak ada lah Panda ni datang mengamuk dekat aku bila aku nak tido nanti sebab aku gelak tak stop tadi. Hahahaha.

Dulu aku ingat iklan ni main-main je, realitinya keju Panda ni tak wujud. Tapi hari ni dah terbukti iklan ni betul-betul. Gila brutal kan paksa orang beli. Aku rasa dekat setiap tempat yang jual keju ni mesti panda ni da ready nak serang orang yang tak nak beli kan? Kihkihkih

Ok tu je nak merepek hari ni.

Assalamualaikum & may peace be upon all of you. :D

Monday, 20 June 2011

kids, amazing rite..?

assalamualaikum and peace upon all of us..

okay, aq nak share sikit la pengalaman aq dengan anak sedara aq, Fadlyn Afrina bt Mohd Fadly ni..

macam ni.. dalam bulan November tahun lepas, masa tu around 5pm kot.. tak sure sangat la.. sebab da lama.. aq, kak ummul and afrina tengah tengok tv.. tetibe dia amik remote astro suruh kak ummul tukar cite cartoon.. and aq lak, "???" dalam ati..

and semalam, aq, along and afrina tengah tengok Jin Notti kat tibi jugak.. tetibe afrina baring-baring tepi aq sambil main-main dengan remote astro tu.. lepas tu dia membodek aq suruh tukar channel.. nak tengok cartoon katanya.. aq pon pelik la, ada ke cartoon time-time ni..? so aq assume dia bosan and nak tengok cartoon, sebab tu dia sebuk cakap nak tengok cartoon..

tapi along terus tengok jam then dia cakap, "laa, upin ipin ye sayang..?" kat afrina.. and aq lak, "???" lagi..

the "??" is, macam mana budak yang baru masuk 2tahun, yang masih tak reti tengok jam, tak tau masa pukul berape, tak paham ada ape kat tibi tu suma, tapi boleh tau aje when the CARTOON TIMES come..?

serius aq rasa miracle happen depan mata setiap kali tengok perangai and gelagat budak kecik.. betapa bijak nya kuasa Allah kan..?

korang ada pengalaman macam ni dengan budak-budak..? jom share.. aq nak tau gak lagi miracles pasal bebudak ni..

~tgk la betapa chomey + kusyuk nya dia tengok upin ipin kat U-tube~

assalamualaikum & papai..